۱۱ پاسخ

من ۲۵ هفته و چهار روز ۸۸۰ گرم بود

کمه تغذیتو بهتر کن

عزیزم بادام بخور روزی ۱۵ ت وزن میگیره بچت

خونوما من ۱۸ هفته رفتم انومالی بعد اون باید چند هفته برم سونو

منم گفت 800گرمه کمه

بله کمه

نه من که نرفتم سونو

من ۲۷هفته رفتم گفت۹۰۰گرم کمه
پودرلیدی میل گرفتم دکتر گفت ۳روز در هفته برا وزن گیری بچه

من ۲۷هفته رفتم ۱۱۰۰بود

برنامه مامانا رو نصب کن بهت میگه وزن نرمال رو

من نرفتم دکتر گفت سی هفته برو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری