۸ پاسخ

تو هفته من بالا آوردن طبیعیه صب یه باربالا آوردم

داره ریه کامل میکنه برا همین پسر منم اینجور بود همش سکسکه میکرد ک خدارو شکر ۳۵هفته ک ب دنیا اومد ریش کامل بود دستگاه نرفت

دیروزتموناش کم شده بودواین نبضاش زباد خیلی ترسیدم

سکسه بهش میگن به اصطلاح ولی نه به معنای سکسه خودمون .درواقع با وارد کردن مایع آمنیوتیک به داخل ریه ها دیافراگمش رو‌تمرین میده برای تنفس در محیط بیرون…

آره 😍😍

سکسکه میکنه 🥲

سکسکه می‌کنه بچه

سکسه هست عزیزممممم

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان محمد کوچولو مامان محمد کوچولو هفته چهلم بارداری