علایم بچهاتون موقع دندون دراوردن چی بود؟!

۳ پاسخ

اسهال بی اشتهایی سرشون داغ میشه

گاهی بیرون روی و نق نق زیاد و گاهی تب و در کل خیلی کلافه میشن و غر غر میکنن . اشتهاشونم کم میشه.

هیچی🤣فقط همه چیو گاز گاز میکرد

سوال های مرتبط

مامان آقا ابوالفضل🧒 مامان آقا ابوالفضل🧒 ۱ سالگی
مامان آلبالو خانوم مامان آلبالو خانوم ۸ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان آلپ آی مامان آلپ آی ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی ۸ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۸ ماهگی
مامان آوینا جان❤️ مامان آوینا جان❤️ ۱ سالگی