مامانی آزمایش مثبته بگین

تصویر
۱۲ پاسخ

ناراحت شدم برات ایشالا خدا به وقتش بهت بچه سالم بده ما امید نشو

روز چندم ازمایش دادی؟
زیر یکه منفیه

نه.

دیگه نیازی نیس دوباره تکرار کنم

منفی هستش

منفی.

نه عزیزم انشاءالله ماه بعد مثبت بشی

رنجش ازمایشگاه چنده

متاسفم عزیزم منفیه

نه گلم
انشالله ماه بعد
چند روزتاخیر داشتی

منفیه

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان selin مامان selin هفته چهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 ۵ ماهگی
maman🍒 maman🍒 قصد بارداری
maman🍒 maman🍒 قصد بارداری
مامان حنا مامان حنا ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حنایی مامان حنایی ۴ سالگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری