خانما نیستا تین برای برفک دهن بچه چقدر بدم بهش؟؟

۱ پاسخ

سلام عزیزم هر۸ساعت ۱ سی‌سی بهش بده..مرتب شیشه و پستونک اگه میگیره استریل کن سرشیشو هم نیستاتین بزن سینه خودتم۱۰ دقیقه قبل شیردهی پماد کلوتریمازول بزن با شامپو بچه بشور بعد شیرش بده ایشالا سر یک هفته خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومهرآیین مامان ماهلین ومهرآیین ۳ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی