خانوما برای برفک دهان بچه همینه فلوکونازول؟؟

تصویر
۵ پاسخ

پسرم برفک داشت دکتر هر 6ساعت نیستاتین داد خوب خوب شد

همون کپسوله عالیه یک پنجم بش بده

اگه شیر خودتو میخوره ۱۵۰ همین قرصو خودم یدونه امروز یدونه فردا بخور بیشتر نه فقط دوتا

من نیستاتین شنیدم

من قطره نیستاتین میدادم

سوال های مرتبط