۳ پاسخ

دکتره دخترم گفت یه دونه کپسول رو توی ۳سی سی آب جوشیده سرد خالی کن و حلش کن.۱سی سی رو بده بچه بخوره و ۲سی سی ریخته بشه دور

خیلی قرص خوبیه براپسرم جواب داد

یه فلوکونازول ۵۰
داخل پنج سی سی اب جوشیده سرد شده حل کردم بعد دو نیم سی سی داخل سرنگ به پسرم دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومهرآیین مامان ماهلین ومهرآیین ۳ ماهگی
مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی