۵ پاسخ

منک بیچارم کرده هیچ جوره خوب نمیشه دیگه توان ندارم بخدا😭😭

شما که شیر خودتو میدی خودت چیزای نفاخ نخور ، زیره و این چیزا بخور اوکیه

من ابجوش نبات ک میخورم حتی اگه چیز نفاخ هم خورده بتشم اوکی میشه

تا ۳ بعدش دیگ اکی شد

من یک هفته خداروشکر خداروشکر ندادم از وقتی زیره میخورم دلدردش خیلی کم شده با یذره ابجوش نبات خوب میشه

سوال های مرتبط