منک بیچارم کرده هیچ جوره خوب نمیشه دیگه توان ندارم بخدا😭😭
شما که شیر خودتو میدی خودت چیزای نفاخ نخور ، زیره و این چیزا بخور اوکیه
من ابجوش نبات ک میخورم حتی اگه چیز نفاخ هم خورده بتشم اوکی میشه
تا ۳ بعدش دیگ اکی شد
من یک هفته خداروشکر خداروشکر ندادم از وقتی زیره میخورم دلدردش خیلی کم شده با یذره ابجوش نبات خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.