۸ پاسخ

چطوری میتونین با وجود بچه قلیون بکشین
بیچاره بچه زبون بسته که نمیتونه چیزی بگه

اره، دو ساعت بعد قلیون شیرش بده

من میکشم
از سه ماهگیش ب بعد کشیدم ولی کم نهایت هفته ای یبار
اگ کشیدی تا سه چهارساعت شیرنده
شیرخشک بده تا نیکوتین از بدنت خارج بشه

وایی تعجب کردم😄چه حرفا چه چیزا😂

نه نمیکشم شیر مسموم و بدمزه میشه

من از وقتی که باردار شدم تا الان نکشیدم سعی میکنم جلو دودشم نباشم زیاد😁

منم این هفته کشیدم

من سر پسرم میکشیدم حتی آب شنگولی اتفاق خاصی نیوفتاده
ولی سر دخترم کلا زده شدم گذاشتم کنار
حالا کی از کنار برش دارم خدا میدونه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۱۰ ماهگی