چطوری میتونین با وجود بچه قلیون بکشین
بیچاره بچه زبون بسته که نمیتونه چیزی بگه
اره، دو ساعت بعد قلیون شیرش بده
من میکشم
از سه ماهگیش ب بعد کشیدم ولی کم نهایت هفته ای یبار
اگ کشیدی تا سه چهارساعت شیرنده
شیرخشک بده تا نیکوتین از بدنت خارج بشه
وایی تعجب کردم😄چه حرفا چه چیزا😂
نه نمیکشم شیر مسموم و بدمزه میشه
من از وقتی که باردار شدم تا الان نکشیدم سعی میکنم جلو دودشم نباشم زیاد😁
منم این هفته کشیدم
من سر پسرم میکشیدم حتی آب شنگولی اتفاق خاصی نیوفتاده
ولی سر دخترم کلا زده شدم گذاشتم کنار
حالا کی از کنار برش دارم خدا میدونه 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.