۵ پاسخ

اونایی ک وزن نمیگیرن معمولا از ۴ ماهگی اجازه کمکی دارن

از چهارماهگی درحد اینکه یکم مزه کنه بد نیس
اونقدی نه ک به معدش برسه درحدی ک مزه کنه😁طبق تجربه اطرافیانم
ولی بهترین زمانش ۶ ماهگیه
پایان پنج ماهگی

عزيزم پايان ٥ ماهگى اوكيه شروع كن يعنى مثلا٥ماه ٣ روز

شرایط خاص از چهار ماهگی

منم این سوال رو دارم واقعا چرا بعضی ها میگن از ۴ ماهگی غدا دادیم

سوال های مرتبط