اونایی ک وزن نمیگیرن معمولا از ۴ ماهگی اجازه کمکی دارن
از چهارماهگی درحد اینکه یکم مزه کنه بد نیس
اونقدی نه ک به معدش برسه درحدی ک مزه کنه😁طبق تجربه اطرافیانم
ولی بهترین زمانش ۶ ماهگیه
پایان پنج ماهگی
عزيزم پايان ٥ ماهگى اوكيه شروع كن يعنى مثلا٥ماه ٣ روز
شرایط خاص از چهار ماهگی
منم این سوال رو دارم واقعا چرا بعضی ها میگن از ۴ ماهگی غدا دادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.