۳ پاسخ

من با پسرم از ۴ ماهگی دادم دخترمم از چهار ماهگی میخوام بدم

من بچه اولم از ۴ ماهگی شروع کردم ، این یکی هم همینکار رو میکنم

شیره بادوم چیه؟؟یعنی چطوری درستومیکنید؟؟

سوال های مرتبط