من طبق تجربه م زود شروع کردم و راضیم سر دختر اولم ۶ ماه کامل بود به شدت بچه بدغذا و فراری از خوردن بود و هست
من تا زمانی که دکتر نگه اصلا شروع نمیکنم.
احتمالا نیفته همون شیش ماهگی
هر چقدر دیرتر بدی بعد شیش بهتره. اونو دکتر تجویز میکنه زود میدن
اره اگه دکتر بگه و بچه وزنش کم باشه میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.