خانما این قرصه اسید فولیکه؟

تصویر
۴ پاسخ

منم از این میخوردم تازه تموم کردم خوبه

منم دکترم همینو نوشت

منم دوشبه نخوردم تموم شده هنوز نرفتم بگیرم

بله منم ازهمین میخورم

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری