سلام واسه کی جنسیتو چت جی پی تی درست گفته

۴ پاسخ

تو هفته شما ک بودم سونوگرافی و دکتر هم بطور مستقیم نتونستن جنسیت منو درست حدس بزنن خواهر..چت جی بی تی ک دیگ جای خود دارد

برای منو😂

برای من درست نبود

من سونوی nt رو براش فرستادم دکتر سونو گفته بود پسره، جت جی بی تی گفت دختره
آنومالی هم رفتم گفت کاملا واضحه پسره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین بانو مامان شیرین بانو هفته هجدهم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی