پسملم روروک خرید بنظرتون کوتاه نیست؟

تصویر
۳ پاسخ

یکم که برزگ بشه کوچیکه نمیشه پسر منم داره الان دیگه خیلی کوچیک شده براش وقتی میزارم داخلش خم میشه میوفته پایین

زیرش برا تنظیم ارتفاع داره مثل دختر منه ولی بنظرم قدش خوبه

پایینش چیزی نداره ارتفاع رو تنظیم کنی؟

سوال های مرتبط

مامان هـیـ☁را🧸 مامان هـیـ☁را🧸 ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی 🥰 مامان فسقلی 🥰 ۱۳ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی