۲ پاسخ

من واسه بهداشتو میدم‌.دوست داره ومیخوره

من اولش یکی میدادم اونو بهداشت داد پرتقالی بود زیاد دوس نداشت الان ویواکیذر میدم هلوییه و عاشقانه مارک خیلی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی
مامان مهوا💖💝💓 مامان مهوا💖💝💓 ۹ ماهگی