جفت قدامی یعنی چی???
خوبه یا بد?

۶ پاسخ

ن عزیزم مشکلی نذاره اصن فقط جفتت نباید پایین یا سرراهی باشه اینا خطر داره من قدامیمم حرکات بچمو تاره ی هفتس حس میکنم🥹🥹

ینی منظورم اینه که حرکتای بچه رو ممکنه دیرتر حس کنی نه کمتر

خوبی و بدی نداره جفت یا قدامی هست یا خلفی جفت قدامی ینی اول جفت هست جنین پشتش هست ولی خلفی ینی اول جنین هست پشتش جفت بخاطر همین فقط توی جفت قدامی ممکنه حرکتای بچه رو کمتر حس کنی وگرنه چیز خاصی نیست منم قدامی هستم

بد نیست عزیزم یعنی جفتت جلوی شکمته و فقط باعث میشه حرکات بچه رو دیر تر بفهمی حدودای ۲۰ ۲۳ هفته اینا
میتونه هم تا آنومالی عوض بشه

جفت قدامی جفته ک روبه شکمه وجنین پشت اون قرار داره وحرکات جنین رو دیرمتوجه میشی وچیز بدی نیس

خوبه فقط حرکتای جنین رو دیر متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧿مانیار🧿 مامان 🧿مانیار🧿 ۷ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری