قدامی یعنی اول پوست شکمته بعد جفت بعد نی نی ، خوبی و بدی نداره فقط برا سونو یکم اذیت میشی و دیر حرکاتو متوجه میشی
بد نیس فقط قدامی حرکت دیرتر احساس میکنی حرکتو.من خودم ۲۰ هفته حس کردم حرکتشو.بچه اولمم هست
بدنیست عزیزم فقط حرکت نی نی رودیراخساس میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.