منم قدامیم🥲
حرکت بچه دبر احساس میشه ، ذهن آدم همش درگیره
مال من قدامیه تو ۱۵ هفته حس کردم تازه همه میگفت که چون قدامیه زودتر حس کردی چرا میگین برعکسه؟🤨
خوب و بد نداره
فرقش با خلفی اینه تکوناش دیرتر حس میشه
خوب یا بد نیس فقط دیر تر حرکات بچه رو متوجه میشی منم قدامیم
حرکاتشو دیرتر حس میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.