جفت قدامی خوبه یا بده من سر در نمیارم

۶ پاسخ

منم قدامیم🥲

حرکت بچه دبر احساس میشه ، ذهن آدم همش درگیره

مال من قدامیه تو ۱۵ هفته حس کردم تازه همه میگفت که چون قدامیه زودتر حس کردی چرا میگین برعکسه؟🤨

خوب و بد نداره
فرقش با خلفی اینه تکوناش دیرتر حس میشه

خوب یا بد نیس فقط دیر تر حرکات بچه رو متوجه میشی منم قدامیم

حرکاتشو دیرتر حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۱ ماهگی
مامان غوره مامان غوره هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی