جلو هست،خوب و بد نداره، فقط حرکاتو نینی رو دیرتر حس میکنی
خوب منم قدامی هستم برای اولین بار دیشب تکون خورده شکم دوم هستم که فهمیدم شکم اولم قدامی بودم تو 20 تکون خورد 🥰
قدامی جلو هست
منم قدامی
قدامی جلوعه
من از ۱۹ هفته حس میکنم حرکتارو
جلو هس. مواظب باشی شکمت به جایی نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.