خانوما من چبکار کنم بچم پستونک بگیره؟

۹ پاسخ

وای نخواد بگیره نمیگیررره
دختر من جوری اوق میزنه که

بچه منم نمیگرفت بعد رفلاکس داشت خیلی شیر میخورد‌همشو میریخت بردمش چالوس پیش دکتر طبایی زاده اون گفت یه ذره نباتو تو یه کوچولو اب جوش داخل نعلبکی حل کنم بزنم توش به بچه بدم بچه من اوایل عوق میزد بعد از سه روز قشنگ گرفت که راحت شدم واقعا(پستونک ارتودنسی رو معمولا بچه ها راحت میگیرن اگه ارتودنسی‌رو داری و بعد از سه روز نگرفت عوض کن ازون گردا بگیر)

من الان ۳۱هفته و ۳روزمه

سلام عزیزم نی نی تو شیکمت بود چند هفته رفتی برای سونو وزن؟

شیرینش کن بزاد دهنش بعد با انگشتت چند تا ضربه بزن به پستونکش

نمیدونم بچه های من از زایشگاه علاقه دارن باید یجوری بذاری تو دهنش که به حلقش نخوره عوق بزنه بدش بیاد روی زبونش نگهدار خودش بمکه

یکم روش از شیرت بریز

دختر منم بزور یکم میخوره

ازاول باید بدی بعدم مدلش عوض کن ارتودنسی معمولا میگیرن

سوال های مرتبط

مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۱ ماهگی
مامان صالحی مامان صالحی ۱۵ ماهگی
مامان ژوانا مامان ژوانا ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی