دوستان قندم خوبه؟؟کسی میتونه بگه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام ناشتا داره میره لب مرز
رعایت کنید
قند دوساعته زیر ۱۴۰ باید باشه ک براتون خوبه

کره بادام زمینی بخرباشیره قاطی کن هروقت ک میان وعده میخای بخوری ی قاشق بخورنون نخورخیلی سیرنگهت میداره ورژیمی هس

نون سنگگ بخور

بالای باید دارو مصرف کنی شاید اولش بهت رژیم بده اگه نیاد پایین و کنترل نکنی حتما بهت دارو میده

سلام عزیزم یکم بالاس قندت

یه مقدار بالاست
برای خانومای باردار باید قند خون ناشتا زیر ۹۵ باشه
دوساعت بعد غذا تا ۱۲۰ باشه

بالاست باید تو هشتاد باشه

سوال های مرتبط

مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید محمد مهراد مامان سید محمد مهراد روزهای ابتدایی تولد