۱۱ پاسخ

اره معدمم پوکید خیلیم بزرگن

اره عزیزم میخورم همینه ک شما میخورین

منم اهنم و کلسیمم مثل شماس دقیقا
مولتی ویتامینم اکتی ناتاله؛فقط امگا ۳ نمیخورم

منم همینن

نه واسه منم فرق داره یه قرص ففول داده یدونه ام مولتی ویتامین

مال من

تصویر

منم از همین کلسیم وپرگام وفرفرت دارم ولی ا اونا زیادیه آخه همون پرگام همه رو داره قرص ماهی ویتامین دی

برا من فرق داره

قرص های منم فرق داره

اره منم همینه فقط مولتی هامون فرق داره

نه مال من فزق داشت

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان آراد و فندق مامان آراد و فندق هفته سی‌ویکم بارداری