خانمها لاک زدن ضررداره؟؟

۵ پاسخ

بهتره نزنی مواد شیماییه و بوش اذیت میکنه

بعلههه شیمیاییه

نه اصلا از ۱۲ هفته به بعد هیچ مشکلی نداره

اررهههههه نزن
هم از طریق پوست مواد شیمیایی اش جذب میشه
هم بوی شدیدی دارع که اصلا خوب نیس

من زدم نمدونم دیگ

سوال های مرتبط

مامان کیانمهر👼 مامان کیانمهر👼 ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری