۶ پاسخ

هر دو‌پهلو خوبه اما چپ بهتره چون خون رسانی به حنین و جفت بهتر انجام میشه

از ۱۶-۱۷ هفته.

من ۱۷ ۱۸ هفته ب پهلو خوابیدم

نیازی نیست حتما چپ باشه ولی چپ بهتره میتونی رو دو پهلوت بخوابی الان میتونی روی کمر هم بخوابی ولی خب سعی کن از این هفته شروع کنی به عادت کردن به پهلو خوابیدن بعد برات سخت نباشه

من تو خواب میچخرم میترسم

کلا چپ بخوابی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری