فرذا برم تست قند خون بدم یا هنوز زوده؟

۵ پاسخ

من امروز ۲۴ هفته شدم فردا آزمایش دارم

منم فردا میام برم ۲۱هفته هستم
فکر کنم چون آزمایش قندم یکم بالا بود برام زودتر نوشته اینو

من وقت نکردم برم، فردا میخوام برم

۲۴هفته که تمام شد تا ۲۸هفته وقت داری عزیزم

من هنوز ندادم دکتر گفت بهترین زمان اینه بری داخل هفت ماهگی برا ازمایش تست قند

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی