۹ پاسخ

یکم حس کشیدگی دارم شاید همون سنگینی باشه گاها هست گاهی هم نیست

من تازه دارم حس سنگینی میکنم

من فقط موقع خوابیدن میخوام پهلو ب پهلوشم

اره دو سه هفته ای اینجوری شدم😓😓
معلوم نیست درده معلوم نیست داره کش میاد اصن یه جوره سنگینه

چرا منم مخصوصا شبا

اره منم

بله خیلی🥹

آره خیلی زیاد نمیتونم خم شم

اره همش

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته چهلم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری