طبیعیه شب حالت تهوع میگیرم 😬😁

۶ پاسخ

اگه شب تهوع میگیری یعنی غلبه سردی داری
و اگه یکم دهنت تلخه یعنی سرد و تره ،
معمولا با گرمیجات مث دارچین و عرق نعناع اینا تهوعت بهتر میشه.. و سردیجات حالتو بد میکنه مث لبنیات
البته یبوست هم تهوع رو شدید میکنه کنترلش کن

اره عزیزم منم همینجوریم

از اول اینجوری بودم
نی نیت پسره

منممممم

منم شبا

منم دقیقا همین طوریم عزیزم.
شب ها حالت تهوع میگیرم اما صبحا و روزها خوبم😓

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری