واکسن آنفولانزا درد داره یعنی تا چند روز؟؟

۶ پاسخ

نه درد نداره

دستت یکم درد میگیره فقط

منم هلندی زدم از بهداشت ولی به جز درد خفیف دست شکر خدا علایم دیگه ندارم،

من دو هفته پیش زدم هیچ مشکلی نداشتم فقط چند دقیقه بعد از اینکه زد یه ذره دستم درد میکرد بعدش خوب شد

ن نداشت من زدم یک ساعت فقط سردو گرمم میشد یه دونه استامینوفن انداختم بالا خوب شدم

نه درد نداره، فقط به خورده دستت درد میگیره

سوال های مرتبط