۷ پاسخ

منم از اول دارم دارو استفاده کردم ولی خوب نشدم

ب منم گفتن طبیعیع ولی آزمایش ک دادم مشخص شد عفونته

ترشحات زرد واسه عفونتع

کی گفته طبیعی هست عفونت اصلا خوب نیست

عفونته

منم دارم

من از اول بارداریم داشتم گفتن طبیعیه دارو هم خوردم رفع نشد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان دیارا جون🫀👧🏻 مامان دیارا جون🫀👧🏻 ۱۵ ماهگی