خانوما ترشح شیری دارم زرد رنگه علت چیه

۱ پاسخ

اگه خارش و بو نداری طبیعیه عزیزم
پد روزانه بزار ب لباس زیرت نزنه
یا خیلی اذیتی پماد کلوتریمازول استفاده کن خوب میشه من اینجوری بودم دکتر گفت طبیعی اگه خیلی اذیتی پماد کلوتریمازول استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی