سرلاک چه طعمی خوشمزس به نظرتون
؟

۷ پاسخ

گندم خرما

به‌نظر من همشون خوشمزه ند

پسر من گندم و موز دوست داره

گندوم و سیب

حریره بادوم.

سیب و گلابی هیرو بیبی خوشمزه بود

گندم و موز

سوال های مرتبط

مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱ سالگی