سلام خانما شما حرکت بچه رو حس میکنین ؟

۶ پاسخ

من نه 😑جفتتم قدامی

من جفتم خیلی پایین هست

بستگی به جفت داره من هفته ۱۸

من هفته شما بودم حس نمیکردم، از هفته بیستم حس کزدم

من هم هفته شما تازه خیلی کم حسش میکردم گفتم قدامی هست

من هم هفته شما بودم کامل حس میکردم البته بستگی به جفتتونم داره

سوال های مرتبط

مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری