۵ پاسخ

شربت نئوتادین فکنم خوب باشه از داروخانه بپرس واسه آلرژی و حساسیته

پسر منم هست هنوز خوب نشده

منم شدم اینطوری دکتر گفت اگه با دارو ضد حساسیت خوب نشدی یعنی سینوزیت داری.که خوب نشدم

یاحساسیته یاسرماخورده

حساسیت فصلی ممکنه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی
مامان اریا مهروماهی مامان اریا مهروماهی ۱۴ ماهگی