برا آبریزش بینی بچه ۲۰ ماهه چی میدین بهش؟

۲ پاسخ

نئوتادین و قطره ی بینی

قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت بریز
شربت پلارژین هم بده
بعضیا نئوتادین هم میدن

سوال های مرتبط

مامان اریا مهروماهی مامان اریا مهروماهی ۱۴ ماهگی
مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی