۴ پاسخ

شربت فکسوفنادین....بزن نت بخون در موردش خیلی شربت خوبی بود همون روز متوقف شد ابریزش چشم و بینیش

سیتریزین دکتردادوقطره بینی

بخور پیاز هم خوبه
یه پیاز رو ۸تکه کنید وبزارید تو اب جوش بیاد بعدبخور کنید

نئوتادین عزیزم البته باتجویزپزشک

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی
مامان اریا مهروماهی مامان اریا مهروماهی ۱۴ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۴ سالگی