۳ پاسخ

با بیمه ارزونه

مگه بیمه نداری عزیزم بیمه سلامت هم داشته باشی خیلی کم پات میوفته

سلام عزیزم من پارسال آزاد خواستم بگیرم ۱۷۰۰ بود اما رفتم دکتر متخصص زنان برام نوشت ۱۱۰ تومن شد

سوال های مرتبط

بابای آمنہ بلوچ بابای آمنہ بلوچ ۹ ماهگی
مامان درسا مامان درسا ۷ ماهگی
مامان نیل مامان نیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان س جیگر ♥️ مامان مامان س جیگر ♥️ ۷ ماهگی
مامان Atanaz مامان Atanaz هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه برفی❄️ مامان دونه برفی❄️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد