۴ پاسخ

من خریدم ۲۰۰،از یه داروخونه توی خیابون راهنمایی نرسیده به میدان فردوسی

۲۰۰ هست یا ۲۵۰ منم باید بزنم سر پسرم ک ۱۰۰ بود

چرا باید روگام بزنی؟؟؟؟

من رگام گرفتم ۲۰۰ سنندج

سوال های مرتبط

مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۱ ماهگی
بابای مامان آیلین بابای مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد