روز چند ازاد سازین و چه علائمی دارین؟

۶ پاسخ

من ۱۴برج امپوال زدم میشه ۹روز هیچ‌علامی ندارم شما علام دارین؟

روز ششم.درد سینه دارم .سوزش معده.درد پریود .

من فردا صبح دوتا میخوام بزنم امروز صبح اقدام داشتم برنطرتون بزارم جمعه صبح یا پنج شنبه شب اقدام کنم

روز۱۵ سینه درد .دمای بالای بدن.یکم تهوع

شما تنبلی داشتین آزاد سازی زدید

یکشنبه آزاد سازی زدم زیر دلم درد می‌کنه فشار که میدم نمیدونم چرا شما هم همینطورید

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری