اونایی ک الان ۱۲ آزاد سازین بیان بگن چ علایمی دارن؟؟

۳ پاسخ

من روز۱۲هستم علائم کمردرد گاهی تخمدان سمت چپم تیرمیکشه گاهی وقتا کامل زیر شکم ترشح سفید بدون بو اما نمیدونم چجوری تحمل کنم این چند روز هرساعت میگذره سخت تر میشه انتظار خدایا این ماه بشه سال خوشحالی ما چشم انتظارا خونه ماها از بی صدایی سکوت در بیار نور بده ب زندگیمون ،🐣

من روز ۱۱ هستم علائم زیاد دارم ولی مثل ماه های قبل بی بی چکم منفیه

هیچی ندارم خواهر💔

سوال های مرتبط