۶ پاسخ

هیچی نمیخورم. خیلی هم چاق شدم
74 کیلو شدم
کلا تا شیردهی چاق میشم و بعدش وزن کم میکنم

منم خیلی لاغر شده بودم
یه مدت چهار وعده غذا میخورم یکم وزن گرفتم

آکتیناتال پلاس میخورم ویتامین د میخورم کلسیم میخورم
اینا رو میخورم جون داشته باشم بچه داری کنم و گرنه خودم شدم استخون بس لاغر شدم

هیچی خیلی هم لاغرشدم

من والا نمی‌خورم ویتامین د میخورم ۲هفته یبار منم خیلی لاغرشدم ولی خوبه لاغری

من تا شش ماه بعد از زایمان خوردم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری