۶ پاسخ

با روغن زیتون یکم شکمشو آروم ماساژ بده

منم بهش دایمتیکون میدم خوبه، اما سرخود نده ببر دکتر اگه نفخ داره

این👆👆👆

تصویر

براش‌ شربت دایمتیکون بگیر از داروخونه

عالیه

احتمالا کولیک داره ببریش دکتر بهت دارو میده

قنداقش کن اروم میشه

سوال های مرتبط

مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی