دخترم خیلی نفخ داره خوب نمیشه چکارش کنم

۶ پاسخ

عزیزم چند روزگی کولیک گرفت
اولش آروم بود می‌خوابید ؟

دختر منم همینجوری بود تا اینکه شیر خودمو کلا قطع کردم خوب شد 🥲

شکمش و اروم اروم جهت عقربه ساعت ماساژ بدین، بعدش حرکت دوچرخه خیلی اروم و بدون فشار انجام بدین بعدش پاهاشو تو شکمش جمع کنین بادش خارج بشه.
تنها راهش برای پسرم همین بود باید صبور باشی که حتما خارج بشه ازش وگرنه اذیت میشه

با قطره خوب میشه شما هم قرمه سبزی و‌پرتقال و ماکارانی ی مدت نخور

پاشو توسینه ش‌ جمع کن علاوه بر بادگلو گرفتن بادمعده شم بگیر البته بزار شیرک خورد هضم بشه بعدچون بالامیاره منکه این کارومیکنم راحت میشه میخوابه

کولیکه ببر دکتر قطره بنویسن براش ،ی دورس بایدبگذره ولی باقطره کمی بهتر میشه

سوال های مرتبط