۶ پاسخ

من شدم هر دو هفته

دو هفته یبار

ماهی یکبار کافیه، واسه صدای قلب جنین و فشار و وزن میتونی بری بهداشت

بستگی ب شرایطت داره عزیزم من هر دوهفته اونم از ۳۶ هفته ب بعد نه از اول ماه نه

دو هفته یکبار

ماه هشتم هر دوهفته یک بار
ماه نهم هر هفته

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی