از ۳۲ هفته هر چند وقت باید بریم پیش دکتر ؟

۶ پاسخ

والا من هروقت نیازباشه ک برام سونو آزمایش بنویسه میرم هر5هفته اینادکترمم نمیگ کی بیااصن

هر دو هفته یکبار

من هر دوهفته میرم بهداشت

ب من گفت دوهفته و منم میرم

یکی ۳۵ هفته یکی ۳۷ هفته که نامه بهت میده

من بهداشت هر دو هفته میرم از آنومالی ولی دکتر نه ... دکتر رو گذاشتم تا سونو وزن رو برام بنویسه ۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان 🩵ائلوین خان 🩵 مامان 🩵ائلوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان آرن🩵 مامان آرن🩵 روزهای ابتدایی تولد