من از 29 هفته رفتم پیشش گفت هر دو هفته بیا
به من هنوزم میگه هر سه هفته
من از هفته سی گفت هر دو هفته بیا
۲۸هفته من الان دیگه برام دوهفته ای کرد
من چهارشنبه رفتم گفت تا یه ماه دیگه لازم نیست بیای
من که تو هفته ۲۵ رفتم هنوزم نرفتم چون برای سونوی وزن رفتم پیش پریناتولوژیست اونگفت همه چی اکیه دیگه نرفتم پیش دکترم اصلا حال ندارم
طبق شرایطت دکترت بهت میگه به من نگفته هر دو هفته برم
خود دکتر بت میگه
بنظرم الکی دکتر نروووو مگر این ک موردی پیش بیاد
به من از ۲۸هفته گفته از این ب بعد هر دوهفته بیا
۳۶به بعد
من ک هفته یه بار دکترم میبره 🤦🏽♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.