خانوما از چند هفته بشیم بایذ هر دو هفته بریم پیش دکتر؟

۱۲ پاسخ

من از 29 هفته رفتم پیشش گفت هر دو هفته بیا

به من هنوزم میگه هر سه هفته

من از هفته سی گفت هر دو هفته بیا

۲۸هفته من الان دیگه برام دوهفته ای کرد

من چهارشنبه رفتم گفت تا یه ماه دیگه لازم نیست بیای

من که تو هفته ۲۵ رفتم هنوزم نرفتم چون برای سونوی وزن رفتم پیش پریناتولوژیست اون‌گفت همه چی اکیه دیگه نرفتم پیش دکترم اصلا حال ندارم

طبق شرایطت دکترت بهت میگه به من نگفته هر دو هفته برم

خود دکتر بت میگه

بنظرم الکی دکتر نروووو مگر این ک موردی پیش بیاد

به من از ۲۸هفته گفته از این ب بعد هر دوهفته بیا

۳۶به بعد

من ک هفته یه بار دکترم میبره 🤦🏽‍♀️

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی
مامان 🩵الوین خان 🩵 مامان 🩵الوین خان 🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد