دوماه اخر
از ۳۶ هفته یا ۳۷ هفته فکر میکنم
من اخرین بار۲۸ هفته رفتم و ویزیت بعدیم ۳۵ هفته و دو سه روز باید برم پیشش
والله حرکات بچه خوب باشه درد و اینا نداشته باشی و لک چ نیازه بری آخه فقط من سونو خودم میرم میدم الان میخام ۳۵ برم راحت
من که ۳۲ هفته رفتم
گفت دوباره ۳۶ هفته بیا
از اول تا قبل ماه ٧ يكبار. ماه ٧ و ٨ ماهي دوبار،
ماه ٩ چهاربار
از ۳۵هفته
چرا هر هفته؟
ماه اخر بود فکر کنم
من چهار هفته یه بارم
فکر کنم هر دو هفته باشه
دکترم به من گفته هر دو هفته بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.