۵ پاسخ

شربت پلارژین ۳ سی سی هر ۸ ساعت

پروسپان

پلارژین عالیه ولی اگه سرفه اش خیلی خش دار یا خلط داره باید آنتی بیوتیک بدی ترجیحا آزیترومایسین

پدی کاف عالیه

ایورامی

سوال های مرتبط