سلام شما بعد زایمان روش جلوگیری‌تون چیه؟

۱۱ پاسخ

طبیعی منم جلوگیری میکردم که باردارشدم

طبیعی😑

با وجود تنبلی تخمدان و ای یو دی و جلوگیری طبیعی
باردارم🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

طبیعی

طبیعی بود ولی باردار شدم ۱۲ هفته ام

طبیعی

من که قرص می خورم ولی خیلی شیرم کم شده

بهترین راه کاندوم.طبیعی روش بسیار اشتباهیه توی ترشحاتی که از مرد میاد هم اسپرم وجود داره دستگاه هم ممکنه با ورزش بیاد پایین ومتوجه نشی

طبیعی
میکشه بیرون😂😂😂

بنام خدا تنبلی تخمدان😂😂😂

کاملا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان پــَنـاهـ🩷👧🏻 مامان پــَنـاهـ🩷👧🏻 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری