سلام خانوما کسی میتونه ازمایشمو تفسیر کنه

تصویر
۴ پاسخ

این براچی بازم آزمایش دادی😕
فک میکردم آخرین آزمایش گلوکز

یه کم هموگلوبینت پایینه چیز مهمی نیست کم خونی داری؟

براچی این ازمایش دادی

اون بالا فهمیدم کم خونی عین عددمنه ۱۰

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری مامان پسری ۱ ماهگی
مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی